Tänk att man faktiskt kan få någonting gjort, även på en vardag...

0kommentarer

Igår var jag deppig... För att jag inte har något liv. Jag jobbar konstant känns det som. Kliver upp astidigt och går och lägger mig astidigt, och dom få timmar på dagen jag är hemma och är vaken orkar jag inte göra någonting, så då blir det en promenad med Gandalf och sedan TV resten av kvällen.
Men idag när jag kom hem så tänkte jag att om jag inte hinner göra någonting, så får jag väl ta mig tiden till att göra det. Så medan jag väntade på att Johan skulle komma hem från jobbet så passade jag på att städa, vika tvätt, tvätta, diska och så vidare. När Johan kom hem sedan så tog jag med mig Gandalf på en promenad och tränade lite sedan på gräsmattan. Några utav rallylydnadsskyltarna och han fick hoppa några hinder också.
Han lyckades till och med hoppa en 90 graders sväng! Duktig kille!
 
Så nu sitter jag här och har lyckats slängt upp det tredje inlägget här för dagen och maten står i ugnen och håller på att lagas. Och klockan är inte ens 20.00. Fantastiskt.

Vi borde kanske slänga ut TVn. Det verkar ju som att det är så man får någonting gjort härikring.
 
 

Kommentera

Publiceras ej