Det var ett tag sedan...

0kommentarer

Det var mycket lättare att blogga i lägenheten.
Datorn fanns mer tillgänglig där. Här i huset så måste jag gå upp på övervåningen för att blogga, vilket är lite tråkigt eftersom jag inte tycker om att vara här uppe. Men nu så får jag ta tag i det lite grann.

Förra helgen var det utställning som gällde. Gandalf på lördagen och Saga på söndagen. Båda två fick Very Good, så det var helt okej.
Kritiken och film på Gandalfs visning kommer ut lite senare tror jag.
Jag har ju tidigare sagt att Högbo skulle bli våran sista utställning i år, eftersom det inte är nå kul att åka nu när det inte går nå bra för honom direkt. Men jag tror att vi åker till Storvik ändå i slutet av Oktober, eftersom det är så nära..

I måndags hade vi första agiltiyträningen med fortsättningskursen jag går på i Ockelbo. Under hela sommaren när jag har försökt att träna så händer det ingenting. Han bara sitter och kollar, eller så springer han runt hindren, men på träningen så var han otroligt duktig.
Mot slutet så blev han dock lite omotiverad och det gick lite segt runt banan, men han hoppade ändå allt det han skulle. Så jag var jättenöjd med honom.

Och idag på morgonpromenaden så lyckades han rulla en hög med hundiarée. Otroligt charmigt. Så då blev det bara att vända och gå hem och bada!

Får väl försöka att ta tag i det här med bloggandet lite mer igen. Jag tycker ju att det är kul att blogga när jag väl gör det, men man ska ju ha tid för att göra det också..

Kommentera

Publiceras ej