Agilityträning nr. 6

0kommentarer

Vilken skillnad det var idag mot för i måndags. En helt annan hund var det. Han stack inte iväg en enda gång och var väldigt följsam och snabb hela banan runt.
Det vi gjorde idag var att hoppa bana hela dagen. 2 olika rundor, 5 varv allt som allt.
Det enda som egentligen var att gnälla på var att jag skulle ha nöjt mig med det fjärde varvet idag, istället för att köra 5 varv. Men det är lätt att vara efterklok.
Anledningen till att jag körde det femte varvet över huvudtaget var för att efter tredje varvet så blev det ny bana, så då tänkte jag att det skulle säkert gå ännu bättre det femte varvet än det fjärde varvet eftersom han hade hunnit få kännt på banan en gång då. Men så blev inte fallet.
Som sagt, lätt att vara efterklok...
Men jag är fruktansvärt nöjd med honom. Så jävla duktig!! :)

Kommentera

Publiceras ej