Ett halvhjärtat träningsförsök

0kommentarer

Halvhjärtat kanske inte är rätt ord egentligen. Förvirrat kanske passar bättre?
Har försökt oss på lite platsliggning, kolla och ett fast bett.
Han är faktiskt riktigt duktig, även om han blir lite övertaggad efter en stund när man tränar på att ligga still med störning, så då blir det svårt. Men då får man ta en paus bara!
På att titta på en godis och hålla fast blicken på den trots att jag går runt är han riktigt duktig på.
Men lite värre är det med att hålla ett fast grepp. Eller greppet är det väl egentligen inget fel på, men jag vet inte riktigt hur jag ska gå vidare från att han har ett bra bett till att bara sitta still med grejjen fortfarande i munnen.
Får försöka klura ut det någon dag... Annars så får jag fråga Anna på torsdag på träningen.

Men han är rätt så duktig min man!

Kommentera

Publiceras ej