Alltså, vilket skithelg...

0kommentarer

Egentligen inte jättedålig (än så länge) men blev lagomt less igår när jag var på Enen och skulle handla sköljmedel och köpet medges ej, på 48 kr... Kollar konton i telefon och ser att jag har bra mycket mer än 48 kr på kortet och får då instruktioner om att gå ut i bankomaten utanför att ta ut pengar. Då tar bankomaten kortet!!!! Den bara slukade kortet och vägrade spotta ut det igen. Och så får jag en lapp där det står: ditt kort har blivit beslagtagit av kortutgivare....

Ringde till banken, som egentligen hade stängt, med som skulle lova att öppna så att jag fick komma in och ta ut kontanter så att jag klarade mig över helgen. Och hon på banken kunde inte se på sin skärm varför det hade blivit beslagtaget eftersom det var en sådan där tattarautomat som Enen har ist för en riktig...

Så då blev man ju lagomt less.

Och nu på morgonen så klev jag upp strax efter 7 för att hinna gå med Gandalf och äta frukost innan jag skulle iväg och titta på agilitykurs i Jäderfors, men då är det inte idag. Trots att dagens datum står på hemsidan...
Det står alltså på hemsidan att kurserna som är i två omgångar ska hålla till 10/3 och 24/3, men under det så står det att ridhuset är bokat, så att nya datum ska komma upp. Men varför tar man inte bort dom gamla datumen då? Så kände jag, men det var ju kanske en dum idé?.. Nä så nu är jag lite lagomt less. Så får se vad för andra bra saker som kommer att ske denna helg.

Kommentera

Publiceras ej