Länge sedan sist...

0kommentarer

Ja det var ett tag sedan nu. Men det händer inte så jättemycket här hemma nu för tiden. Eller igår på våran lediga dag så åkte jag och Gandalf upp en sväng till Ockelbo och tränade lite på agilityplanen. Det gick helt okej, men han det var varmt, så han blev väldigt trött fort och stannade därför hela tiden. Så vi höll inte på allt för länge. Hoppade mest upp och ner på balansbommen och A-hindret eftersom han tycker att det är roligast och lättast.

Sedan har vi kommit igång med att göra iordning i lägenheten till försäljningen. Så om det är någon som vill ha den som läser detta kan ju hojta till ;)
Dessutom har vi varit hemma hos pappa några gånger dom senaste dagarna och flyttat upp en barack ifrån stallet till farmors tomt, så att hon kan flytta ut loppisen ifrån brystun så att vi kan börja flytta in. Så på lördag kväll borde det vara mer eller mindre klart för oss att börja flytta in. Hoppas jag iaf.

Men som sagt. Annars händer det inte så jättemycket.
Gandalf har dessutom fått 1-års vaccinationen och har bokat tid till höftröntgen, den 25 Juni. Veterinären tyckte inte att det fanns någon anledningen till att vänta längre nu när han har blivit ett år, så då bokade jag i slutet av Juni så att han iaf hann bli en månad äldre och dessutom att jag skulle hinna få lön också. Så det är jag lite nervös över.. Men det är ju inte så mycket man kan göra åt, vad nu resultatet blir.

Kommentera

Publiceras ej