Jobbig dag!

0kommentarer

Usch vilken stressig dag detta har varit. På fm var det rätt lugnt men på em blev det fläng hit och dit hela tiden. Först fram och tillbaka för att hämta och lämna traktorn och serva folk som ville ha grus samt sortera jord samtidigt. Sedan hem och hämta gandalf, leta fram hästsaker, in till Valbo, var in på jennys för att äntligen(!!!!) köpa en bur, men det fanns ingen kvar.... Sedan in på systemet för att köpa vin, som jag inte kommer att få dricka ikväll iaf eftersom jag måste vara taxi. Hann dessutom in på cubus och ryckte åt mig en blus, tyckte att jag var värd iaf ett nytt plagg, sedan till Ikea för att möta upp en som skulle ha lite hästgrejer, hem och hämta Johan, skjutsa han till järbo, åka och köpa mat. Och sedan slutligen, klockan 19 kom jag hem.

Sköööön dag...?

Kommentera

Publiceras ej