AgilitySM

0kommentarer

Var iväg till Borlänge idag för att kolla på agilityn. Hade tänkt att kolla på lite lydnad också, men det dåliga vädret gjorde att vi fick avvika lite tidigare än räknat.
Det regnade rätt så bra och jag hade inget täcke med till Gandalf så han blev blöt och fryssen, så därför åkte vi hem. Gandalf är ju inte ett dugg förtjust i regnvädret...
Men vi hann iaf se Lovisa Hillboms runda och även Sara Janssons runda med Stimm. Jag tror att det slutade med att Lovisa vann den individuella hopp medium klassen!

Gandalf fick även träffa sin pappa! Men han var inte så förtjust i Gandalf. Lite tråkigt, men så är det.

Hade egentligen tänkt att åka dit imorgon också, men det ska bli likadant väder då, så jag tror inte att Gandalf kommer att uppskatta det, så jag tror att vi skiter i det.

Men jag är välldigt taggad på att träna lite mer agility nu. Jag vill ju också vara med i SM ;)

Kommentera

Publiceras ej