Usch vad uttråkad jag blev..

0kommentarer

Jag är så uttråkad just nu. Jag har ingenting att göra. Har på fm varit upp till Ockelbo och tränat med Gandalf, vilket inte gick särskilt bra.
Lägenheten är redan städat från golv till tak.
Kan inte börja göra iordning i brystun eftersom jag kan inte flytta alla gamla möbler där inne själv.
Har bett både Maja, Sara och Evelina att höra av sig när dom har tid för mig, men ingen har hört av sig.
Så vad ska jag göra då?
Jag har ingen aning. Det är så tråkigt. Sitter bara och kollar på tv och spelar spel på telefonen.
Händer det inget mer spännande än detta dom dagar som är kvar på ledigheten så jobbar jag nog hellre nästa sommar... På semestern ska man ju njuta, men jag vet inte om jag njuter så mycket just nu.
Gud vad deppig jag blev, men så är det väl ibland.

Kommentera

Publiceras ej