Förberedelser...

0kommentarer

Tuss 1: Saga - kammad
Tuss 2: Gandalf - klippt
Tuss 3 Leksaksgris - slaktad

Mycket hår som flyger överallt här hemma nu. Gandalf har Saga här på besök eftersom Saga följde med Gandalf idag och tittade på honom i ringen i Alfta och imorgon är det Gandalfs tur att titta på Saga.
 
Det verkligen åt helvete idag i Alfta för Gandalf. Det blev bara Good pga att han var lite tunn i bröstet och dessutom var han så kortklippt så att hans rygg var inte så fint formad, så därför gick det inte så bra. Men han sprang otroligt bra tycker jag och stod väldigt bra uppe på bordet.
Film kommer upp senare när jag har kommit underfund med hur jag loggar in på mitt Youtube-konto.
Det har blivit nå strul med det så att jag kan inte logga in på min kanal "PumiGandalf"...
alfta, besök, film, gandalf , good, helvete, klippning, saga, trimmning, tussar, utställning ,

Kommentera

Publiceras ej