Film från Alfta, Gandalf

0kommentarer

Filmen ifrån dagens utställning kommer nu. Jag tyckte att han skötte sig väldigt bra, men man kan ju tydligen inte charma till sig ett bra resultat ifrån dommaren, så vi fick helt enkelt vara nöjda med ett Good och åka hem.
Men jag sa faktiskt redan igår innan vi åkte att vi skulle få ett Good, och det fick vi också. Men så är det väl för alla ibland. (jag hoppas det iaf, måste leva på lite skadeglädje sådana här dagar). Men jag är absolut inte bitter. Jag blev faktiskt inte alls besviken idag så som jag har blivit dom andra gångerna när vi har fått Very Good.
Så jag kanske börjar växa lite grann till ett vettig tävlingsmänniska..?
 
Men det var kul för Annika idag som blev BIR med Fagra som spöade sin pappa! :)
 
 
Det blev en länk till denna film eftersom det tydligen blev nå fel med att bädda in den iaf.. Hoppas att någon vill kolla ändå på vår fina kille :)
alfta, film, good, nöjd, utställning,

Kommentera

Publiceras ej