Trött tjej!

0kommentarer

Igår var ingen bra dag egentligen. Fick på jobbet typ inte göra något alls (fast det är väl på ett sätt skönt)
Men sedan var jag till ungdomsmottagningen för att ta blodtryck, vilket var bra tydligen.
Sedan blev det stallet, men då hade tröttheten kommit i kapp mig så jag fick så fruktansvärt ont i huvudet så jag visste inte om jag skulle gråta eller spy.

Så det slutade med att Rambo fick vila och jag åkte hem och sov! Så fruktansvärt skönt. Jag och Johan kom hem ungefär samtidigt så han kom också och kröp ner en stund i sängen med mig. Mycket mysigt.
Sedan klev jag upp och var vaken ca 1 timme och Johan åkte till Viking och köpte mat. Sedan blev det sängen igen.
Riktigt skönt, samtidigt som riktigt tråkigt eftersom Johan ska vara borta i natt igen (i Köping denna gången) så då förlorar vi ännu en dag att umgås.

Men man måste ju sakna varandra lite också, eller?
Vi har ju resten av livet att umgås med varandra :)

För gandalfs del var det nog lite jobbigt. Han låg och sov en stund med oss också, men sen skulle han upp och leka och Johan fick ta hand om honom igår.
Usch vad jag mår dåligt när jag bara "kan du göra det?" " och det också?" osv. Bara lämnar honom till att göra ditten och datten.
Men någon gång är det väl kanske okej att det är hans tur också? :)

Kommentera

Publiceras ej