Slappsöndag

0kommentarer

Lugn dag idag. Johan var ju ute och drack igår och jag bjöd Emma på tacos här hemma. Evelina kom även förbi en sväng efter att hon kom hem ifrån Stockholm.
Det var en riktigt trevlig kväll. Skönt att bara hänga utan att festa liksom. Vi satt och degade mest i soffan och kollade på två fruktansvärt dåliga filmer som gick på femman. Först var det Brüno och ingen utav oss klarade av att hålla i en konversation när den filmen var på. Det var så sjuka scener i så det gick inte att hålla konversationen i liv. haha.
men några skratt fick vi oss till filmen iaf.

Sedan var det någon thriller om en liftare som bara utan anledning hade bestämt sig för att döda ett ungt par.. Surprise liksom...

Men det var skönt att Emma höll mig sällskap hela kvällen iaf tills att jag skulle åka in till Gävle och hämta Johan, Per och Jonas.

Så idag blev det sovmorgon alltså. Gandalf var så duktig och höll sig enda till kl. 11 innan han skulle ut. Mycket skönt. Sedan blev det äggröra och bacon till frukost och senare blev det en promenad till skjutbanan med Gandalf för min del när Johan var där och skjöt, och sedan blev det stallet.

Helt okej dag!

Har dock ångest inför imorgon. Har fått gått hem ifrån dumperjobbet i Hästhagen nu, så nu blir det kontorsråtta av lilla mig igen. Ser inte fram emot det. Men hoppas att det kommer upp något annat liknande jobb snart bara. Det skulle ju vara soft!



Kommentera

Publiceras ej