Mysig kvällspromenad

0kommentarer

Kom precis hem ifrån en riktigt mysig kvällspromenad. Gick först ett varv i Stadsparken och släppte gandalf där en stund så att han fick springa lite lös och göra av med lite överskottsenergi!

Tänkte sedan att medan jag väl är ute så kan jag väl lika gärna gå lite längre så att jag och gandalf får lite motion.
Gick då upp vid norrsätraskolan och gick vidare till barrsätra. Väl där trodde jag att jag var på en annan gata än vad jag var så helt plötsligt kommer Tudor och överraskar oss.

Så då var jag tydligen hemma hos Susanne och Niklas. Så Tudor, Gandlaf och tippen fick leka av sig lite och löpa amok. Men trevligt var det. Kul att han fick leka av sig lite.

Nu ska jag iaf kolla in premiären av nya serien "once upon a time" och se vad ser är för nått. Blir antagligen till att städa lite pauserna också så att Johan slipper komma hem till en svinstia ;)

Kommentera

Publiceras ej