Kan bara inte låta bli

0kommentarer

Andra köper kläder, bilar, tvspel, tillbehör till hästen eller vad nu folk köper när dom får lite pengar över. Men jag köper böcker.
Har äntligen börjat läsa igen! Har haft en lång, lång period utan böcker nu och nu äntligen har jag fått lite tid över till att börja läsa igen.

Så idag blev det Cecilia Aherns senaste bok. Hon är ju författaren till PS. Jag älskar dig! Vilket är troligtvis den bästa boken jag läst i hela mitt liv.
Den och "Marley och jag" är dom enda böckerna som jag har gråtit till när jag läst. Så fantastiskt bra. Så nu hoppas jag att även denna bok kommer att vara bra. (den kommer ju inte att slå PS. Jag älskar dig, men om den är bara hälften så bra som den boken så är denna super awesome..)

Måste bara avsluta dom andra fyra böckerna jag läser just nu innan jag ska ta tag i denna! :)

Kommentera

Publiceras ej