Ibland är du ett litet monster

0kommentarer

Igår serverades det lasange hemma, efter det var gandalf helt galen och skällde och var allmänt dryg. Det visade sig sedan att han var kissnödig, då han guck in i köket och kissade.
Då gick vi en vända och när man kom in dök nästan hela hunden ner i lasangeformen som stod kvar på bordet...
Sedan innan vi la oss försökte han igen..
Sedan gick vi och la oss, utan att plocka undan (ja vi är lata och äckliga.) och inatt (4.10) så vaknade jag av att jag hörde att gandalf slickade på tallriken som stod kvar på bordet. Gick ut i vardagsrummet för att kolla och ser då att han har rivit ner mitt nya Carolina Gynning vinglas, så det låg i 1000 bitar på golvet.
Och dessutom hade han rivit gratängformen som lasangen hade legat i på golvet och slickat ren den..

Hur fan kan han lyckas med det utan att varken jag eller Johan vaknade???
Som pricken över i:et så hade han kissat inne igen också...

Så det blev bara att stå och sopa golvet och känns igenom hela hunden efter glas mitt i natten. Som tur var hade han inte gjort illa sig själv iaf.

Kommentera

Publiceras ej