Gandalfs dag idag!

0kommentarer

Egentligen har Gandalf inte haft en sådan jättehändelserik dag, men han har varit så söt idag! I dumpern på vägen hem så ställde han sig på instrumentpanelen för att han ville titta ut. Egentligen så kanske det inte är jättegulligt, men jag känner mig som en småbarsförälder. En sådan människa som bara prstar omvad sin unge gjorde idag, att den tuggade på någonting, åt ett päron jättegulligt eller att den bara jollrade eller vad den nu gjorde under dagen. Precis så är jag just nu. Så fort min lilla Gandalf gör något som jag tycker är extra gulligt (vilket jag typ tycker att allt han gör) så vill jag bara berätta för alla! Men jahg vet att alla inte tycker att han är lika gullig som jag tycker så därför försöker jag att hålla det mesta för mug själv. Eller Johan år ju såklart också höra allting, kanske Anna också för den delen. Men det är väl därför det är tur att jag har denna blogg. Här får jag chansen att bara skrika ut allt gulligt som han lyckas göra om dagarna. Så åter till det gulliga idag! Först så var han supersöt i dumpern när han ville titta ut och ville typ sitta i knäet. Efter det så skulle jag ut och rida, men jag tyckte synd om Gandalf om han skulle sitta i bilen så han fick hoppa in i hundgården med dom andra hundarna. Väl efterridturen när jag hämtade honom hade han blivit väldigt snöigt, blöt och kall. Därmed fick han krypa ner i en filt i framsätet på vägen hem. Jag tror att han tyckte att det var väldigt mysigt! Sötnos!

Kommentera

Publiceras ej