...

0kommentarer

Johan är i lofsdalen denna helg för att åka lite skoter.

Annars på helgerna brukar jag inte ha så mycket för mig eftersom det bara brukar bli så helt enkelt. Jag och Johan gör oftast bara planer med oss själva. Det brukar alltid låta på torsdagen "vad ska vi göra i helgen?"
Och sedan kan svaret bli att vi ska gå på bio, ut och grilla korv, ut och rida eller vad vi nu brukar göra på helgen.
Därmed gör vi ju ändå rätt mycket saker, men eftersom vi gör det bara med varandra så känns det ändå på något sätt som att vi aldrig gör något eftersom vi träffas varje dag ändå och får liksom aldrig säga "kommer du ihåg när vi gjorde..."

Därför är denna helg lite jobbig. Jag har ingen att fråga "vad ska vi göra i helgen?". Utan jag får sitta här hemma och vara lite patetisk för mig själv.
Men tur var väl ändå att jag inte hade några planer idag eftersom då fick jag spontant vara hundvakt åt pappas hund Saga.

Det kanske inte är så superroligt åt mig med att torka kiss och bajs, skälls på dom när dom skäller, sära på dom när dom attackerar varandra på promenaden osv osv. Men gandalf får ju leka med någon i iaf.
Men jag offrar mig mer än gärna åt att han ska få ha en vän över natten!

Kommentera

Publiceras ej