Dubbel grattis till Pelle

0kommentarer

Igår fyllde Pelle år, och hade dessutom namnsdag. Så grattis Pelle! Hoppas att vi gjorde din dag lite bra iaf.
(och förlåt för det oroligt fult inslagna paketet, hehe)

Så eftersom Pelle fyllde år igår då så var vi i Ockelbo hela kvällen. Riktigt trevligt var det. Blev bjuden på bullar, chokladbollar, tårta och annat götta!

Var tvungen att åka hem vid 21-tiden så vi hann på ica och köpa matlåda. Sedan tvingade johan mig att ut och springa. (det var egentligen jag som tvingade han till att tvinga mig. Annars hade jag aldrig gått ut)
En runda på 2,5 km på under 20 min blev. Fruktansvärt nöjd. Men det tog ungefär 1,5 km innan jag kom in i det med både andning och i benen.
Men fruktansvärt jobbigt var det iaf. Men ändå lite skönt ändå. Får se om det blir en till tur idag eller om det blir imorgon kanske. Får se vad jag tvingar Johan att tvinga mig till!

Kommentera

Publiceras ej