Bakkväll

0kommentarer

Har bakat hela kvällen eftersom det blir dubbeldagar med kalas här i helgen. Fredag 45-årskalas (johan 25, jag 20) och på lördag blir det 20-årskalas för min familj.
Fick även samtal från mormor som frågade om hon och Yvonne kunde komma också. Riktigt trevligt tyckte jag!

Jag bakade dumlekakor med noblesse och kärleksmums (eller mockarutor som jag hellre skulle kalla det). Men tyvärr blev båda kakorna en flopp, tyckte jag iaf. Får väl se vad resten av folket tycker. Så nu är det bara tårtorna kvar, men dom gör jag nog samma dag som kalasen. (får ute plats i kylen annars)

Gandalf har även fått ett bad idag eftersom han luktade snusk. Så då hoppade han upp i sängen och rev sönder favoritlakanet. 700 kr åt helvete där då...
Att han alltid ska hålla på så! Sist han badade rev han ju sönder sin egen säng i miljoner delar. Så då bara för att han inte har någon egen säng går han på våran?? Crazy dog!

Bild även på ett av inbjudningskorten till kalaset. Tyckte att det var lite roligare att göra unika kort, så ingen av dom 5 korten som blev skickade blev lika. Dessutom var ju brevpappret alldeles glittrigt och fint på baksidan :)

Kommentera

Publiceras ej