Är vi på väg mot toppen eller botten?

0kommentarer

Det är frågan det..
Är faktiskt väldigt otrolig över Rambo. Jag är rädd för att han kommer bli halt igen. Egentligen har jag ingen anledning till att tro det just nu, men det känns som att det skulle vara så jävla typsikt. Hela vår tid tillsammans har ju varit så. I fem år (har jag haft honom så länge.. :O ?) så har det ju varit samma visa.
Rida igång honom, så att vi kan börja träna, bli halt för jävla skit grejjer som t.ex. spark från annan häst, trampat på sig själv, lösa skor, hovböld eller andra så fruktansvärt onödiga skador.

Så nu är jag rädd för att det kommer att bli så igen. Tar det dock väldigt lugnt med honom, tycker jag själv. Så det visar väl sig snart. Tänkte boka tid hos ATG igen om kanske en månad eller så, så man ser om han klarar av att man travar lite på honom och så.
Så det visar sig.

Det blev en liten slapp ridtur idag med hackamore. Tänkte att det kanske kunde vara skönt för honom att slippa bettet som lite omväxling. Skötte sig väldigt bra idag!
 

Kommentera

Publiceras ej