Agilityhinder

0kommentarer

Satt nyss och googlade på aglitiyhinder. Tänkte om man skulle ha beställt ett hinder i väntan på att Johan kanske kan bygga ett åt mig.
Eftersom mitt hinder som jag har nu (och slalompinnarna) måste man trycka fast i backen för att kunna använda. Så därför kan jag ju inte använda dom nu i vinter.

Som sagt, googlade därför på lite hinder. Men insåg på en gång att det var snuskigt dyrt. Typ 2000 för ett helt vanligt enkelt hinder.
Men såg en bild där pinnarna var i koner. Kom då på att jag köpte ju koner i somras på Ullared som jag skulle ha att träna med. Så om man gör hål i dom så kanske man kan använda mitt nuvarande hinder tillsammans med konerna för att kunna använda hindret nu i vinter också?

Måste prova någon dag och kolla om det funkar i praktiken också.

Bild lånad från agilityshop.se

Kommentera

Publiceras ej