Agility- och lydnadsträning

0kommentarer

Längtar tills att träningen ska dra igång. Både lydnad och agility.
Mailade med Anna Hilding idag och frågade vilken kurs hon tyckte att jag skulle gå hos henne och hon tyckte att jag skulle gå förberedande lydnadstävlingskurs. Hon skulle isf starta en sådan i feb/mars. Så nu längtar jag verkligen.

I och med att jag fick medlemsskap i Ockelbo BK av Anna och Pelle så får jag då även åka upp dit och träna agility och lydnad med dom på tisdagar och torsdagar mot en kostnad av 20 kr. Så jag tror faktiskt att jag ska ta tag i det på en gång och åka upp dit på tisdag och kolla hur det är.
Försöker nog att tvinga med mig Johan också så att han får ta med filmkameran, så att man kan se resultaten mellan första träningen och kanske femte träningen och sedan den tioende träningen osv. Så att man verkligen ser vilka framsteg man gör (om vi nu kommer att göra några... Men det ska vi väl göra :))

Kommentera

Publiceras ej