Helgen

0kommentarer

Det har varit en rätt så lugn helg för min del iaf.
Igår var vi på teater. Lillasyster var med i en föreställning, Cirkusspegeln. Helt okej. Underhållande med att dom hade lånat in olika akter ifrån cirkusgymnasiet i Gävle.
Sedan följde vi med pappa, Ewa, Emma och hennes kille till Tzatziki och käkade där. Helt okej mat.

Och idag hade jag tänkt att åka till brukshundklubben för att träna lite, men det var fullt med folk där. Typ nå bruksprov eller spårprov eller något sådant tror jag. Så jag åkte till Högbo istället och gick runt sjön med Gandalf.
Men jag tog lite andra vägar istället för den asfalterade vägen runt sjön, så då blev vägen dels lite kortare och det var lite roligare att gå.

Träffade även på ett väldigt trevligt par med en supersnäll lagotto som Gandalf fick leka. Lite lustigt var det att den hunden hette Milou, och Pelle brukar ju alltid säga att Gandalf ser ut som en Milou.

Sedan åkte jag hem till pappa och lämnade av Gandalf där och åkte till valbo. Det blev både det ena och det andra. Något till alla blev det.
Gandalf fick ett Hurtta halvstryp halsband. Jag fick två linnen och en tröja och Johan fick ett par springskor. Även present till Anna blev det. Så får hoppas att det blir bra bara :)

Kommentera

Publiceras ej