Hektiskt för den lille!

0kommentarer

Det har varit en rätt så jobbig vecka för Gandalf. Men rätt så kul också tror jag.
Han har fått varit i hundgården på eftermiddagarna med pappas tre hundar och det har gått väldigt bra. Arrac är snäll mot han, vilket jag inte trodde från början.
Så i tisdags eftermiddag var han så sjukt trött. Hämtade honom ifrån hundgården runt 15 så att han skulle hinna med att gå in i fikarummet en stund och vara själv ett tag och vila sig lite innan det var dags för att åka till Ockelbo för att leka med dom andra två busarna. Men väl där uppe så var det inte livat allt för länge, då Gandalf var så trött att han gick och la sig (vilket typ aldrig hänt förut)

Och dessutom så var vi ju agilityträningen i måndags också. Rätt trött efter det också. Sedan blev det hundgården igen i några timmar både igår och idag.
Så han är lite trött.

Men nyss så släpade jag med mig honom in i duschen och badade honom inför lördagens utställning. Han såg förjävlig ut över hela benen och i skägget så jag var tvungen att bada honom i schampoo, annars så hade vi nog blivit bannlysta på lördag :P

Så just nu är han lite ledsen. Men hoppas att det går över snart.Tycker inte om när han är ledsen!

Kommentera

Publiceras ej