Miljöombyte...

1kommentarer

Vi fick ju i läxa från valpkursen att ta med valparna till minst 2 nya miljöer, men jag tycker att Gandalf har varit med oss på ganska många ställen, så därför är det lite fantasilöst i mitt huvud angående vart jag ska utöva läxan.

Gandalf har ju ändå på några veckor varit med:
- Stallet
    - Både stallet, och ridbanan och även ute på promenad med Rambo och när Rambo har blivit skodd.
- Utebanan i Jäderfors och kollat på hästarna där.
- Åkt bil
- Varit hemma hos Emma, Pär och Vickan, Johans syster och mamma, min pappa, farmor, mamma
- Varit med i garaget och tvättar grävmaskiner
- Städat fikarummet
- Gokartbanan i Rörberg
- Uteservering
- Gått på stan
- Varit på skjutbanan (dock inte vid skjutning)
- Militärklippan när vi har klättrat
- Badplatser
- Veterinären
- Åkt hiss
- Tvättstugan
- Lidingö på arbete med Johan

Det kanske är flerställen också, men inte vad jag kommer på nu på rak arm iaf.
Men jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Det enda jag egentligen kommer på är ju att åka buss, men det känner jag att jag inte riktigt har tid med eftersom det jag ju lite längre tid att åka buss än bil...

Någon annan som har nå förslag?

1 kommentarer

Susanne

15 Sep 2011 12:48

Tågstationen, sitt en stund och vänta på tåg. Gå i en trappuppgång där det ekar.

Kommentera

Publiceras ej