Jag sjuk = Gandalf fick heldag med Bosse!

1kommentarer

Jag har gått och blivit sjuk men tur är har vi snälla vänner som ställer upp när det verkligen behövs, så det har inte gått någon nöd på Gandalf iaf. Jag och Johan var tvungen att åka in till sjukhuset igår då mina symptom, på vilket som visade sig vara en hudinflamation, började i Fredags.
Jag kunde inte sova över huvudtaget under natten mellan Fredag och Lördag och fick därför åka in till sjukhuset. Jag fick en spruta med något som skulle lindra inflamationen och sedan fick jag åka hem. 39 grader var febern uppe i också. Men så efter att min underbara kille hämtade ut en hel del mediciner till mig och köpte glass och soppa till mig, ringde Johan till Emma och Mattias för att åka och hämta Gandalf, eftersom han hade fått varit där hela dagen. Men dom var i stugan i Järbo och skulle komma förbi hos senare med lillskrutten.

Gandalf måste ha haft en otroligt händelserik dag, för han var fruktansvärt trött när han kom hem. Ramlade ihop och somnade på en gång och har nu sovit hela natten. Emmas hund Bosse var också med till stugan så jag antar att Gandalf har försökt att taggat igång honom så mycket som det är möjligt.

Så det är tur att vi har snälla vänner som hjälper till när det inte funkar för oss. Så får hoppas att jag blir frisk snart. Förhoppningsvis har inflamationen försvunnit tills att valpkursen ska börja. Den 11 september ska jag och Gandalf nämligen börja på valpkurs i Gävle för Anna Hilding. Så då måste jag vara helt frisk. Men det borde jag väl vara...?Gandalf och Bosse på heldag i stugan i Järbo med Emma och Mattias
Mattias Larssons foto på Gandalf och Bosse ute vid deras stuga.

1 kommentarer

Lena Ljungkvist

10 Sep 2011 21:17

Krya på dig! Vi är också anmäld till valpkurs, men har inte fått något startdatum än. Dom väntar in och startar allteftersom att valparna blir 16 v. Misstänker att vi kommer var i det yngsta gänget. Kan fungera bra som ursäkt när lilla damen gör tvärt emot... eller som "titta vad jag är duktig fast jag är så liten" om hon har en bra dag.

Kommentera

Publiceras ej