Det blir vad man gör det till

0kommentarer

Så varför inte göra allt lite roligare?


Vattenfontän

Vattenfontän till katt. Men jag tycker att den måste väl funka till hundar också? Tänk vad roligt det skulle bli att dricka vatten om hunden/katten fick en sådan.

Vattenfontän

Klätterträd


Till och med IKEA har satsat på att tillfredställa även djurens behov i hemmet.. Denna produkt kanske är mer lämpade för katter än för hundar, men annars kan man ju ha kul med sin hund och försöka lära den något nytt.. ;)

Klätterträd från IKEA


Bajspåsar

Det absolut roligaste/gulligaste jag hittade på när jag kollade runt lite på diverse hemsidor nu så hittade jag på dessa fantastiska bajspåsar. Tänk att till och med att plocka upp bajs skulle ju bli 100 gånger roligare om man hade dessa fina bajspåsar att lägga bajsen i. :)

Dom otroligt fina bajspåsarna

Skor

Hur gulligt skulle det inte vara att gå ut och gå med hunden i dessa kycklingstofflor. Själv är jag egentligen inte för det där med att klä på hunden kläder, men ibland kan det ju se bra gulligt och fantastiskt roligt ut iaf!

Kyckling skorna


Kommentera

Publiceras ej