Tisdag

0kommentarer

Åkte til Max för att käka idag och Gandalf fick följa med. Efter maten blev det en tur runt regementsparken och boulongen. Riktigt mysigt och Gandalf skötte sig riktigt bra. Lyssnade när jag ville att han skulle vänta och följa efter rätt så bra. Och skötte sig helt exemplariskt när vi mötte folk. Brydde sig typ inte alls om folket som vi mötte. Framsteg där verkligen.
Sedan tränade vi även lite på att sitta och vänta och lite annat smått och gott. Jag har så svårt för att komma på vad vi ska träna. Behöver verkligen inspiration ifrån något håll.

Vi tog även med en leksak så Johan lekte med Gandalf medan jag gick bort ifrån dom för att sedan ropa till mig Gandalf. Men mitt i leken så såg Johan att det lilla grisen som Gandalf lekte med var helt nedblodad. Såg lite slaktad ut.. Så då ramlade en av de bakre tänderna ut. Stackars liten. Upptäckte även då att båda övre hörntänderna var borta också.
Det går bra fort när dom väl börjar tappa tänderna.

Men en trevlig dag har det varit iaf. Gandalf fick även leka massor med Saga idag i stallet också (pappas nya valp). Dom leker väldigt bra tillsammans faktiskt. Så det är roligt att se att det går bra för dom.

:)

Kommentera

Publiceras ej