Gårdagens goda gärning!

0kommentarer

Igår blev det lite spontantshopping. Jag råkade tappa min mobil i backen (som vanligt) för någon dag sedan, så skalet gick sönder i ena hörnet. Så jag började fundera på om jag skulle köpa ett nytt. Men då av en slump fanns en annons på facebook om Rosa Bandets mobilskal. Jag föll för Facebooks annonsering och klickade till mig ett nytt rosa skal.

299 kr och finns i två olika varianter.
Skalet består av två skal. Ett mjukt på insidan och ett hårt utvändigt. Jag tror att det ger mycket högre stöttålighet för skalet/mobilen. Så jag är än så länge väldigt nöjd.
Dessutom är det ju för en god orsak.

Det känns bra att kunna bidra med något litet iaf.

Länk till RosaBandetSkalet!!


De båda skalen.


"Gummi"-skalet i plastskalet.

Kommentera

Publiceras ej