Fredag

0kommentarer

Det har blivit lite dåligt med uppdateringar denna vecka. Vi har inte pysslat med så mycket oväntade saker direkt. Gandalf fick i söndags sova hos Anna och Pelle för att vara där hela måndagen eftersom jag skulle vara med på revision på firman hela dagen. Men revisionen hade blivit flyttad tydligen fick jag reda på när jag kom dit, så det blev bara halv dag ändå för mig.

Annars så har vi bara försökt att träna på följsamhet och lite balans övningar. Det går väl sådär. Det går ju inte dåligt, men det går ju inte riktigt framåt heller. Speciellt inte följsamheten. Gandalf har blivit så otroligt förtjust i alla olika dofter där ute, så mest hela tiden så får man inte ens kontakt med honom för att han är så upptagen med att sniffa i sig allt som finns. Så det är lite smått irriterande.

Det har mest bara varit jag och Gandalf den här veckan också. Johan har varit borta på kurs och på kvällarna har han varit på firman. Så det har varit rätt så mysigt. Förutom när han skäller så att man tror att man ska få tinitus igen.

Efter att ha skrivit detta inlägg så förstod jag varför jag inte har uppdaterat så mycket i veckan, just för att det inte har hänt något i veckan. Typ ingenting. Så känns det iaf.
Får se om nästa vecka blir lite roligare kanske :)

Kommentera

Publiceras ej