Höstlovsveckan

0kommentarer

Den här veckan är det alltså höstlovsveckan. Men det har ju inte jag märkt av direkt. Inga höstlovsaktiviteter såsom hästhoppning eller grillning i skogen eller vad man nu gjorde förut på höstlovet. Jag får istället sitta i en dumper och frysa i högbo. Men jag ska inte klaga, det är skönt att faktiskt veta vad man ska göra 8 timmar om dagen.

Men Johan ska jobba borta typ varje vecka fram till vecka 1. Jag är så fruktansvärt deprimerad. Var på väg att börja grina typ när han berättade det för mig igår.
Så tyvärr kommer gandalf att lida av detta. Eftersom jag ska köra dumper lila länge som Johan blir borta och jobbar. Så Gandalf kan inte följa med Johan till jobbet. Vilket leder till att han måste vara med mig, vilket leder till att han får ligga i våran fikakoja ensam hela dagarna. Men då får han ju sällskap en timme per dag iaf, ist för att han ska vara ensam hemma i 9 timmar eller sitta i hundgården med pappas hundar i flera timmar

Så jag tror ändå att det bästa blir att han får följa med mig. Men det känns ju samtidigt inte jätteroligt. Men jag antar att det inte finns så många andra val.

Kommentera

Publiceras ej