Det är fint med sovmorgon

0kommentarer

Det har nästintill varit en helt fantastisk vecka. Det har egentligen inte hänt något speciellt, utan det har bara känts bra och jag har varit på bra humör.

Igår blev det en tripp in till Valbo. Det var egentligen meningen att vi skulle in på Ikea och handla ramar, men det blev att handla kläder ist. Johan blev två tröjor rikare och jag blev en tröja, ett par sockor och lite underkläder rikare. Så det kändes faktiskt riktigt bra.

Sedan har denna fredagsmorgon fortsatt med att jag fick sovmorgon av pappa.
Tyvärr blev det inte så mycket sovmorgon efter johan började snooza 6.20, men klev inte upp förrän kl 7.00 när min klocka började ringa.
Men det var skönt ändå att få ligga i sängen bara.
Så min och gandalfs morgon har än så länge bestått av lite frukost, utag av hästarna och en morgonpromenad. Riktigt skönt må jag säga. Skulle lätt kunna tänka mig att börja jobba efter frukost varje dag

Kommentera

Publiceras ej