Zombiedrömmar.. Blir lite less..

1kommentarer

Hade en sådan fruktansvärd dröm inatt. Drömde att gandalf var en zombie.. Jag gjorde allt jag kunde för att inte bli smittad, men det var svårt eftersom han var helt galen...
Igenom med att jag försökte skydda mig själv så försökte jag slita gandalf i stycken. Men det gick inte. Han var som ett galet mjukisdjur.
Jag fick lite av hans smittade blod i munnen, och därför trodde jag att jag också blivit smittad, för helt plötsligt kände jag ett sug av blod... (blev jag vampyr helt plötsligt, kan man ju undra)

Ringde johan iaf och ville att han skulle komma och berätta vad zombiesymptomen var så att jag visste helt säkert om jag var en zombie eller inte.. Så han åkte direkt hem från Finland för att försöka rädda mig.

Efter att drömmen hållit på ett tag, och blivit mer urspårad, så vaknade jag.
Jag slängde ut med armen i sängen för att känna om gandalf låg i sängen. Vilket han gjorde. Så då drog jag till armen igen så att jag råka göra illa honom för att rädda mig själv.. (?)

Seriöst. Det var skit vidrigt. Så fruktansvärt. För när jag väl var vaken igen så var jag ändå inte helt säker på att jag faktiskt var vaken, eller om det var drömmen som fortsatte..
Aja nog om det.
Finns det någon som råkar läsa detta som kan tyda drömmar kan du väl höra av dig?

1 kommentarer

Swedeso

13 Dec 2011 08:13

Mårdu bra pelin?

Kommentera

Publiceras ej